Packat och Klart

Värken har återkommit vilket gör att jag tror att jag inte längre är hög. Därför tog jag lite fler piller (3 stycken) för det är fan enda sättet som jag kan överleva den här dagen. Har lyckats packa också. Är lite orolig för en av mina favorit komiker Dave Attell har en act som låter såhär:

Here's a travel tip. Never ever pack when you're high. You get there, you open your bag, nothing matches. For the whole trip all you have to wear is a hawaiian shirt, an owen mitt and a lava lamp. That's all you got. The rest of the bag is full of cookie dough and hot wheels trucks. And for some reason, an anal thermometer. I didn't know they still made those.

Hoppas att det inte kommer vara riktigt så illa när jag kommer dit.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du får en trevlig resa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback