Mer Klagosång

Har tagit massa piller nu, bland annat de som jag köpte i London. Känner mig lite bättre, men långt ifrån bra. Känns jobbigt att de 2 couchsurfarna kommer imorrn. Känner mig inte direkt social om man säger så. Dessutom kommer de säkert vilja gå runt och se saker och så vidare, och jag kommer känna mig tvungen att leka guide. Även om jag mår bättre tills imorrn så kommer jag ju absolut inte vara frisk. Har inte hört något från dem på ett par dagar, men tror nog att de fortfarande planerat komma. Kan ju inte ställa in nu, vart ska dom ta vägen liksom? Dessutom så vill jag att dom ska komma hit, de verkar vara bra roliga brudar. Fan också. Varför ska jag vara sjuk så damn ofta för?

Igår så mådde jag bättre på kvällen och städade typ hela lägenheten och tvättade kläder. Jag antar att det var lite överdrivet, och jag antar att det är därför jag blev mer sjuk idag igen. Oh, I suck ass ibland. Varför skulle jag städa? Liksom hellre att jag är frisk än att jag har en städad lägenhet. Jävla mamma och hennes uppfostringsteknik.

Hungrig. Mat. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback