Hej Psyko


image186Haha, jag ser ut som att jag ska döda någon. Den här webcam bilden skulle passat bra in i föregående inlägg. Bwaha. Fattar inte varför jag har en webcam ens, använder den verkligen aldrig. Måste skaffa ett långdistans förhållande eller nåt först.

Igår var jag på middag hos min mor. Jag var fortfarande förbannad på G så de "tvingade" mig att dricka vin till maten, även fast jag tagit bilen dit. Sen "tvingade" min brorsa mig att följa med ut till o'Learys också. Och så "tvingade" han mig att dricka upp shotsen som han köpte till mig. Jävla bror. Hetsapa. Och jävla mig själv som inte kan säga nej. Det var ju mindre roligt klockan 9 imorse när klockan ringde. Tyckte nästan lite synd om mig själv. För jag blev ju "tvingad".

Resten av dagen har spenderats i horisontal läge i soffan, ätandes diverse onyttigheter, bland annat en flottig Calzone, Coca Cola, Djungelvrål, Marabous nya non stop choklad och Pringles hot and spicy chips. Fan vad reklam jag gör. Eller kanske anti-reklam. Haha. Vill du impa på mig och ge mig en present så är något av ovanstående mycket uppskattat. Ja kanske inte calzonen, om den inte är purfärsk. Gammal mat gillar inte jag nämlish.

Ouhh.. Min mage är inte alls glad på mig. Damnit.

Jag diskuterade hela lägenhets-säljar-grejen med min familj igår. Tydligen är bästa tiden att sälja i mars-april. Så jag funderar faktiskt på att sälja den då, och sen bo i min mammas lägenhet. Hon ska flytta ihop med sin pojkvän men vill inte göra sig av med sin lägenhet om det av någon anledning skulle strula till sig mellan dem. Skulle få bo där typ helt gratis, = jag kan spara massa pengar. Plus att jag då vet hur mycket pengar jag har att röra mig med, dvs hur mycket vinst jag får på lägenheten. Då kan jag börja planera grejer mycket bättre, typ om jag har råd att köpa en ny laptop och sånt innan jag drar. Plus att det känns mer på riktigt då liksom, som att jag bara väntar på att dra. Det blir oundvikligt liksom. Så vill jag ha det. Men ska tänka på det ett tag till, iallafall tills jag kommer hem från Amsterdam.

Horisontal läge igen då.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Hihi du e så heftig som kan dricka dig full *fNiZz*...shåts klarar jag inte av men det är heftigt att du gör det *TiHi*...jag tycker bara om alkolesk, blir så snurrig av shåts mihihihi.

Zzzzzzz.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback