Ge Mig Ett Snöre Tack

Suck och pust och stön. Pisshumör idag. Pisshumör igår. Jag anar att röda armén kommer invadera snart. Jag hoppas att den ska det, för då är det något som kommer gå över alldeles strax. Om den inte ska det så är det asjobbigt för jag har inte känt mig såhär lättirriterad och missnöjd med tillvaron i allmänhet på väldigt länge. Jag och G bråkade som fan på jobbet idag, jag tycker han är en stor jävla fet idiot som bara säger så jäkla dumma saker hela tiden. Gnällig och stressad helt utan anledning. Bara säger massa skit till mig, gnäller om jag sitter ner i en sekund "för det är ju så mycket att göra". Samtidigt så ska han själv vara ledig imorgon för att "han behöver städa hemma". Jävla mongo. Seriöst. Han var jävligt osmidigt tidigt på dan, och jag sa typ att jag ville att han skulle be om ursäkt, men istället för att göra det så började han gnälla ännu mer och skulle förklara för mig att det hela egentligen var mitt fel. Jag blev seriöst så förbannad att jag först skrek till han att för fan var helt jävla dum i huvudet, och sen gick jag därifrån. Har inte snackat med honom på hela dagen sen. Väntar fortfarande på en ursäkt. Han däremot gör som han alltid brukar när han vart en idiot, han låtsas som ingenting och försöker prata om något annat nästa gång han springer på mig i butiken. Åaahh.. jag är så irriterad att jag tror jag dör. Vill seriöst strypa människan. Han har ALDRIG bett om ursäkt så länge som jag känt honom. Nu kommer jag inte behöva se hans fula nuna på över en vecka iallafall, imorrn är han ledig, sen opererar han sig på måndag (= jag jobbar själv må-tis), och sen åker jag till Amsterdam.Ska bli så skönt! Suck. Jag vet inte hur jag ska klara av att jobba kvar där ända tills i höst faktiskt. Jobbet står mig upp i halsen. Har ångest varje dag innan jag ska dit.

Nu ska jag försöka sätta på ett fakesmajl och gå ner till min morsa som ska bjuda på middag. Åh vad jag känner mig sugen... Not. Men det är gratis mat.

Kommentarer
Postat av: erika

hahaha, var det inte liiite roligt ens? ;)

klart jag vill ha ett litet monster men inte än.
räcker för tillfället med gulliga kusinbarn & dom små knatarna som jag har på praktiken :)

hur går det utan dina bebisar? :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback