Am*Dam & Den Haag

Tjingelings. Sitter hemma hos Rorys brorsa och gor typ inget... Har vart sjuk hela dan igar och madde inte sa bra i onsdags heller. Sov askasst tisdags natt sa hade bara fatt 2 timmars somn innan jag borjade flyga och sadar. Tror det kan bero pa det. Det har tyvarr innebart ratt lite upplevelser att rapportera om. Gick runt lite i Amsterdam i onsdags innan vi akte till Den Haag dar Garrik bor. Igar kvall gick vi runt lite i Den Haag och akte till stranden har och sa. Iforsej ar det hur kallt som helst har, typ kallare an i Sverige, sa fattar inte varfor vi skulle aka dit. Haha. Anywho. Har tagit varktabletter och snart ska vi bege oss in till Amsterdam. Ska val forsoka irra runt dar och turista lite, och sen pa kvallen sa ar det ett CS-mote som vi tankte dra till. Hoppas pa att traffa lite roligt folk dar. Wihoo.

Kommentarer
Postat av: Ninush

hALLÅ
där mixzaru kikazaru.. bla vad det va.. hehe..
Niina här.. jag + en kompis har startat en ny blogg (finally).. Kände att det verkligen kunde behövas, eftersom vi alltid ringer varann o bara behöver spy ut skit om onödiga saker.. och nu gr vi det genom bloggen istället...
Men som sist är den uglygast i hela sverige o vi skäms som fan. haha.. Så jag tänkte skriva till din vän som verkar va mkt grymmare än dom vi känner.. är det ok? Jag gör det bara om du säger jaaa... pusselie kram. N

2008-02-16 @ 22:58:54
Postat av: niinaigen

föresten.. jag la din sida som länk på vår sida... hoppas det va ok.. du e ju min e-friend liksom.. kram kram

2008-02-16 @ 23:04:25
Postat av: mizaru

Hej hej!

Vet inte om det är Mady du tänker på? Hon hjälper folk med design på bloggar. Läs här om det:
http://kandykills.blogg.se/1200317584_ny_design_till_blogge.html

Min egen blogg har jag dock designat själv med lite hjälp av Ib.

Om du ger mig eran blogg adress så kan jag länka till eran sida också. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback