Okey.

Jag suger på att uppdatera. Kan ju lägga upp några bilder så länge... Har inte gått igenom alla ännu, det är mina bilder på själva staden som jag måste ta itu med härnäst. Gick på otaliga promenader och bara fotade arkitektur och staden...

Men här dådå:





En park i New Orleans.



Brassband som spelade i NOLA.



Tubing i Texas.



Welcome to Texas baby!



Bästa leksaken någonsin!



"Lucy in disguise" i Austin Texas



Huge ass cars. Tänk på att jag är 180centimeter....



I träskmarkerna i New Orleans. Denna är 20 centimeter lång... Och de var överallt!



Swamps.. Såg alligatorer också!

Okey, så det får duga for now. Kunde inte välja ut färre bilder tyvärr... Haha. Har så satans många. Men de som känner mig på facebook kan ju kolla bilderna där istället. Och om ni inte känner mig så kan ni ju alltid testa att friend requesta. Jag kanske känner mig snäll och accepterar. Moahaha.

Kommentarer
Postat av: Duktiga Annika

Den där spindeln var det värsta jag sett! Var tvungen att ta fram linjalen för att kolla hur långt 20 cm verkligen är.

Postat av: mizaru

Ja... den är ju typ actual size på bilden. Haha. Kolla på wikipedia efter banana spider, det finns en bild med en som håller upp handen bakom, och spindeln är lika stor... Galet!

2008-08-24 @ 12:43:29
URL: http://mizaru.blogg.se/
Postat av: Duktiga Annika

Jag kollade.

Välkommen tillbaka spindelfobin.:)

2008-08-24 @ 20:56:37
URL: http://duktigaannika.blospot.com
Postat av: mizaru

Haha, förlåt. =P

2008-08-25 @ 16:32:41
URL: http://mizaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback