Back Home

Shiit vad trött jag är. Har rest i 24 timmar. Kul. Fick vänta i Newark i 9 timmar. Tack gud för iPod och böcker.

Har haft urinvägsinfektion sedan i söndags. Skitkul, jag lovar. Första jag gjorde när jag landade var att ringa till vårdcentralen och beställa tid, pallar inte kissa blod en gång till. Ville inte gå till doktorn i USA för då skulle jag väl bli utblottad på ett kick. Har haft ögoninflammation också, men den verkar ha gett med sig.

Pallar inte skriva mer nu, när jag kollar på skärmen så syns det massa mönster och konstiga prickar... Ha. Får bli uppdatering och eventuellt lite bilder senare.

Kommentarer
Postat av: Miss:nobody

*JOHANNES FLAKBIL*jag vet att du är här inne ibland..Vill du tracka Emma i Dorotea igen?? Gå då in på Hearrtbeats.blogg.se :-)

Postat av: mizaru

Haha! Jag ska meddela det till han om han inte sett detta redan. Bwahaha.

2008-08-20 @ 15:17:50
URL: http://mizaru.blogg.se/
Postat av: Miss:nobody

..:-)...:-)..

2008-08-22 @ 02:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback