Wooptido.

Klaaaar! Ehm, tror jag iallafall. Det är så mörkt, så det är kind of hard to tell. Men det är iallafall tillräckligt rent för förhandsvisningen som är imorgon. Bara en tjej och hennes morsa som ska komma liksom. Som vanligt så tror jag att jag overdid it på ställen som inte ens kommer synas. Som i lådor liksom, jag har ordnat mina mediciner efter färg och storlek på förpackningar, lagt godiset och kakorna snyggt i lådan, ställt alla burkar i toalettskåpet med texten utåt och grejer... Liksom, som att det skulle spela någon roll? Som att någon som kommer hit och kollar på lägenheten, öppnar en låda och ser att det är lite stökigt däri skulle tänka att "nej usch, den här läggan kan man ju inte köpa, kolla hur oorganiserat det är häri". Inte så troligt. Så jag fattar inte varför jag plågar mig själv sådär. Mjaja. Skit samma.

Nu ska jag ställa undan städgrejerna och sen spela lite GH3. Egentligen är jag för trött, men har ju sett fram emot det hela kvällen! Så ska bara spela liiiite. Lite. Okey?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Definiera "lite" är du snäll? ;)

Postat av: mizaru

Ehm... 1½ timme. Haha! Inte så farligt ändå.

2008-04-24 @ 11:35:56
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Hur gick det? Själv har vi meckat med Nellis nya hemsida hela dagen. Hon har startat en sida med skrivbordsbakgrunder hon fotat själv...kolla in: www.wallpapers.anuli.co.uk =)

2008-04-24 @ 19:06:34
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Såg sidan, såg grymt fina ut. =) Bra jobbat som vanligt.

2008-04-25 @ 22:52:00
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback