Vill Inte

Suck och pust. Ikväll/inatt måste jag städa. Egentligen är det det som jag borde göra just nu, men jag känner mig helt slut. Måste till och med städa garderoberna och alla lådor i köket eftersom folk brukar glo in i dem när de är på visning... BLÄÄÄ. Usch. Orka? Men som vanligt så är det så onödigt att sitta här och gnälla om det, för det ger mig bara mer ångest än om jag verkligen satte igång och gjorde det. Egentligen vill jag bara spela Guitar Hero, för jag är på sista nivån på Medium nu... Vill klara det! Men kanske kan belöna mig själv med lite spelande senare ikväll.

Åhhhhaaarrrgghh. Måste MÅSTE försöka peppa upp mig för att städa. Frågan är bara hur. Får bli lite hård musik eller nåt. Tror jag måste försöka rensa ur lådor och organisera sånt innan jag börjar själva städningen. Vilket är ännu värre eftersom det är SÅ TRÅKIGT! Och jag fastnar också, typ kollar på gamla grejer som man inte sett på hundra år som man knappt visste att man hade och sånt. Måste försöka hålla tempot uppe så jag slipper städa till 2 på natten som jag brukar.... Ha! Ska duscha först tror jag. Sen på med städar outfit och så köra hårt. Tjohej! Pepp! (not)

Kommentarer
Postat av: ze7en

hehe så du spelar fortfarande gh trots till lillfinger ;) Jag har en låt kvar på medium som jag vill sätta 5 stjärnor på innan jag ska gå över på hard helt och hållet...men det är den där förbannade slayer låten, blä!

2008-04-23 @ 20:11:45
Postat av: mizaru

Haha, det är faktiskt mitt ringfinger som är mongo... Brutit det du vät. Men jag har utvecklat en teknik! Wohoo!

Försökte spela slayer låten på medium, helt totalt omöjligt I say. Har fortfarande bara 90% på Easy på den... Suck.

Postat av: ze7en

Oj, ännu värre med ringfingret ju! Jag är impad att du klarar så långt efter så här kort tid och med ett fucked up finger :)

2008-04-23 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback