Upp Datering

Visningen gick bra, kom 13 personer som alla skrev upp sig på intresselistan. Detta innebär att de vill att mäklaren ska ringa dem på måndag (idag) och så ska de som vill lägga bud och va med om att fajtas om att få min lilla grotta. Förhoppningsvis är det ju fler som blir tända på den. Så ni får hålla tummarna lite till helt enkelt.

Har haft en couchsurfer här i helgen, hade glömt bort han litegrann mitt i allt, så blev lite förvånad när han ringde i lördags efter jobbet. Haha! Men men, han är trevlig och vi har haft det skoj. Kan skriva mer en annan gång om det.

Och ja. Klockan är 8 och jag sitter på jobbet. Hatar våren och alla svenskar utan någon som helst framförhållning som får mig att behöva jobba 8-18 utan rast, utan lunch utan något överhuvudtaget OCH 6 dar i veckan. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback