Tack, Verkligen

Åh, jag DÖR av uttråkighet. Finns ingenting att göra på jobbet tack vare vädret. Och det skulle väl inte vara så jättefarligt om det inte vore för att jag har så mycket som jag borde göra hemma. Blir jätterastlös av att gå runt och pilla naveln här. Försöker få G att fatta det, pikar om att jag borde få gå hem och måla. Men nej. Jag ska hitta på nåt att göra "Vad som helst". Tack för den. Samtidigt ska han själv komma senare imorgon för att han ska träna. Ehh. Okey. Jävla idiot. Han är så satans ego ibland, blir fan förbannad.

Har hittat penslar här på jobbet som jag tänker sno. Lite bra är det ändå att jobba i en verkstad, finns så mycket såna där grejer som man behöver ibland men som man inte har hemma, eller har lust att skaffa. Snodde köksrengöringsspray häromdagen också. Liksom, det finns inte ens ett kök här. Bara en liten diskho och en kaffebryggare. Vad fan tänkte han när han köpte den hit för 100 år sen, det undrar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback