Största Tönten

Ibland så slår det mig verkligen vilken übernörd jag är. Som när jag tar ett skumbad och istället för att tända ljus och sånt därnt myspys som normala brudar sysslar med, så lägger jag mig och läser gamla Player1 tidningar. För er som inte vet vad det är så är det en tidning som avhandlar alla sorters tv- och dataspel, recensioner av nya spel och sånt. Grejen är att det kanske skulle vara mer okey om det hade vart en NY tidning, men jag låg liksom och läste recensionen av det första Guitar Hero spelet. Ha! Bara glasögonen som fattas. Jag vill verkligen ha ett par. Damnit.

Annat som tyder på nörderi är att jag skrattade så jag fick ont i magen av det här:



[Jag brukade spela det spelet när jag var yngre, vet icket vart det är nu dock... /cry]

[[Cheeses, jag skrev precis en WoW-grej i bloggen, fast jag inte spelat på 4 månader. Jag är verkligen en tönt]]

[[[Jag skrev Cheeses på fullaste allvar. What's wrong with me?!]]]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback