Orkar Inte

Målade igår, det blev väl okey.. Syns ju lite iomed att jag fick måla med pensel på de ställena där katterna hade rivit, och det är ju målat med roller från början. Men det är ju bättre nu såklart än vad det var innan. Borde ju inte synas på fotona iallafall. Usch, jag borde städa, men pallar verkligen inte. Det blev rätt så sent igår och i morse så ringde en satans försäljare och väckte mig! Klockan 8.30 liksom. Är det ens lagligt? Jävla idioter. Känner mig svintrött. Har ont i huvudet. Men jag måste liksom städa. MÅSTE. Hur mycket jag kan sälja lägenheten för hänger liksom på det. Åuh. Måste pull myself together. Orkar inte... Buhuu. Jag tycker faktiskt mycket synd om mig själv just nu. Ska duscha eller nåt och hoppas att jag får lite energi av det. Icket så troligt dock.

Spelade GH3 hela kvällen igår med C. Har typ ont i handen idag. Haha. C trodde inte på mig när jag sa att jag bara spelat ett par gånger, men man lär sig ju faktiskt helt sjukt fort. Det var första gången hon spelade igår och i början SÖG hon verkligen, men till slut så klarade hon sig igenom de flesta låtarna på easy och fick till och med 4 stjärnor på en del låtar. Och jag klarade Raining Blood! Wohoo! Visserligen bara 3 stjärnor, men jag är stolt ändå. Fan vad jag hatar den låten alltså. Klarade en del låtar på Medium också. Hawiee.

Så. Duscha. Städa. Plocka undan alla tecken på att det faktiskt bor någon här. Tjokoko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback