Nervöst.

Såå. Lägenheten är numera ute till försäljning. Först ville jag inte länka till den här i bloggen, men sen tänkte jag att det ju inte spelar någon roll eftersom jag ändå inte kommer bo här särskilt länge till. Lägenheten ser helt sjukt stor ut på bilderna, den där kameran som de använder för att fota lägenheter måste ha macro objektiv eller något. Alla ser alltid mycket större ut än vad de egentligen är. Jag är sjukt nervös. Vilket är lite störigt eftersom visningen inte är förens om typ 2 veckor. Vara nervös så länge kan ju inte vara bra för kroppen. Måste försöka ignorera hela grejen ett tag. Tänka på annat.

Som att jag ska till doktorn imorgon. Det är jag också lite nervös inför. Tog ju blodprov förra veckan, som kommer visa om jag har nån slags brist på något eller nåt. I don't know. Vet bara att jag är sjuk jäkligt ofta och det kan ju inte vara normalt. Hoppas nästan att de hittat något, så de kan fixa det. Fast tänk om de hittat något som inte går att göra nåt åt.... Hmm. Usch. Inte tänka så.

Mina couchsurfers har åkt hem nu. Känns skönt att vara själv. Men det var roligt att ha K och I här. Fattar inte riktigt vad som har hänt med mig, blivit så himla öppen mot människor. Vad har hänt med skeptiska bittra Jessica liksom? Iförsej har jag alltid haft det lättare att bara öppna upp mig till en viss gräns, så människor tror att de känner mig, fast egentligen så gör dom inte alls det. Lite konstigt för jag prioriterar liksom bort mina "riktiga" vänner för att umgås med couchsurfers. Fast tror jag gör det lite för att distansiera mig lite inför flytten, så det inte blir så jobbigt sedan. Eller, jag har fan ingen aning. Min hjärna övertänker som vanligt. Whatever. Pallar inte.

Kommentarer
Postat av: Nelli

Det är nog vidvinkelobjektiv du tänker på ^^ Får allt att se större ut och får in mer i bilden än normalzoom.

2008-04-16 @ 00:35:46
Postat av: mizaru

Hm, ja det var det jag menade. Jag är så jäkla förvirrad nu för tiden. Suck.

Postat av: Johannes Flakbil

Det är allt en sexig lägenhet. Vad sägs om 500 spänn?

2008-04-16 @ 15:29:29
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Ouuh va tchjuuuuusig.Ska inte du och Nelli flytta ihop där då? Kom igen nu. ;P

2008-04-16 @ 15:48:57
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Jo, om Nelli lovar mig frukost på sängen varenda dag samt att hon bara öppnar munnen om jag tilltalar henne först...men du vet, då "kränker jag hennes medmänskliga rättigheter" och/eller "förtrycker henne".

Brudar.

2008-04-16 @ 16:50:49
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback