Vad Var Det Som Va Så Kul?

Svaret till varför bilden nedan är rolig är framför allt att en av brudarna på den är jag. Jag tycker det i sig är jättekul, men lite andra grejer tillkommer som gör det lite roligare för andra också. Jag skulle iallafall hjälpa A med en modevisning som hon skulle ha för LaPrincipessa (invigningen av Street i Sthlm), vilket innebar att jag skulle ha på mig stilen på kläder som hon har i butiken (daah). Grejen är bara den att den stilen verkligen inte är jag. Det är mycket girlygirl klänningar, spets och 50- och 60-tals kläder. Nästan precis tvärtom min egen stil vill säga. Resten av tjejerna som var med (de andra 4 på bilden) är sådana små nätta girly tjejer som älskade varenda plagg de hade på sig. Deras maxhöjd kanske var 165cm, medans jag själv då är 180. Sen skulle alla ha samma frisyr, något som blev lite svårt iomed att jag hade dreads... Ehh. Så jag ser totalt off ut bland dom andra. Dessutom är jag sjukt ovan med mycket smink, och A insisterade på att vi skulle ha ljust puder och RÖDA läppar. Liksom det enda jag sätter på mina läppar normalt är på sin höjd försvarets hudsalva. Iallafall så tycker jag att jag ser ut som en gigantisk transa på den där bilden... Haha.

Så, nu vet du lilla Drömhus, känns det bra nu? Moaha.

Kommentarer
Postat av: drömhus

shiiiiit, det hade jag ALDRIG sett. fett kul ju! du funderar inte på att pröva den stilen någongång? ;)

2007-09-14 @ 19:51:57
Postat av: mizaru

Hehe, nej jag tror nog inte att det är många som känner igen mig på den bilden.
Och det räckte att pröva den stilen vid det tillfället kan jag ju säga. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback