Sjuk. Som Vanligt.

Alltså jag pallar fan inte med det här. Jag blir ALLTID sjuk. Så även nu. Jag har feber och hela mitt ansikte känns helt uppfluffat, mina kinder värker och näsan rinner som aldrig förr. Vad i helvete är det för fel på mig? Jag äter liksom 7 jävla piller om dan för att förhindra det, men hjälper det? Nä. Såklart inte. Så länge som jag inte gör något så är det lugnt, men så fort jag tar i minsta lilla så blir jag sjuk. Ska det verkligen vara så? Va Va? Och läkarna skyller alltid bara på mina allergier och sånt. Bara för att spara in på sjukvårdskostnader eller whatever. Jag är pissed off så det finns inte. Jag är trött på att vara sjuk och inte kunna ha ett normalt liv. Men vad ska jag göra? Vad kan jag göra? Absolut ingenjävlating. Borde bara lägga mig på sängen och vänta på att få dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback