Okey, Andas

Jag har en astmaattack och kan inte sova trots att jag är astrött. Kan bero på det lilla faktum att jag inte kan andas, och att min medicin typ inte hjälper. Jippie. Så försöker distrahera mig själv genom att skriva blogg. Inte för att jag har så mycket att skriva om. Söndagar är ju den tråkigaste dagen på hela veckan, vilket suger eftersom det också är den enda dagen som jag är ledig. Hade inga direkta planer, men det löste sig rätt fint ändå genom att Nina kom förbi och frågade om jag ville hänga med på promenad och sen ringde brorsan och fråga om jag ville käka pizza och hänga med han ett tag. Jag tackade ja till båda förslagen. Promenaden var trevlig men jobbig, hade inte ätit frukost innan så det kan ju förklara en del. Äta-biten löste sig ju dock med hjälp av brorsan. Tror det har blivit våran nya syskongrej, att käka pizza och hänga. Inte för att jag vet vad den gamla syskongrejen var för nåt, men ändå. Vi kollade på Tombraider2 och jag insåg varför jag inte kollat på den innan om man säger så. Fy satan vilken kass film. Har icket sett 1:an och är inte ett dugg sugen, hur mycket än Angelina putar med sina läppar och ehh.. andra kroppsdelar.

Okey. Andas. Ska lägga mig i sängen med en miljard kuddar mot väggen, min inhalator i högerhanden och försöka sitt-sova. Charmigt det låter va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback