Nostalgi!

"trött trött trött!!! gick upp kl 7 i morse, är så ovan med det! jag har mer eller mindre ofrivilligt blivit klassens representant för en studentlokal som vi ska inreda. det innebär massa möten med vårt bostadsbolag på tider som alla kan, dvs tidigt på morgonen! men det är kul oxå, vi kommer få 25000 kr att köpa möbler och liknande för. ganska schysst.
nu så håller vi på och ska skriva vårt första stora PM, det ska vara 8-10 sidor text och handla om vad ämnet kris o konflikt innebär, vad de största begereppen handlar om, vilka de största kontroverserna är och vad vi tycker att fredsforskare borde ägna sig åt. dessutom ska man använda fotnötter, som man ska ange efter varje uttalande man gör som kommer från kusrlitteraturen. jo jo, det blir ju kul...ÅNGEST!
när ska ni komma upp till världsmetropolen sollefteå då? jag kommer nog åka hem i slutet på oktober, då är jag ledig 5 dagar i rad. november har jag inte schema för än. det vore ju kul om vi kunde åka skidor/snowboard i backen när ni kom.
hoppas allt e bra med er, nu ska jag på handledning inför PM:et.
PUSS O KRAM"

Nawhh.. Hittade ett GAMMALT mail, från 2003 när jag precis börjat på Kris och Konflikthantering i Sollefteå. Ih, kommer verkligen ihåg vad jobbigt det var med första seriösa tentan. Tycker lite synd om alla de som jag känner som är i samma sits som jag var i då just nu. Bland annat min bror. Så stor omställning från gymnasiets sätt att plugga på. Och komvux för den delen också.

Förresten, "fotnötter"? Haha! Humor på högsta nivå. Åh, jag hade så mycket att lära... (hrrm...)

Saknar nästan Solle lite nu. Men inte egentligen. Ha!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Tanken att gå upp 7 på morgonen gör en inte glad =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback