Minnesförlust

Haha. Jag pratade nyss med Ib på msn, och han frågade som vanligt om det hänt nåt nytt. Jag sa typ att nä.. inget särskilt. Eftersom jag vart sjuk och sådär så har jag ju inte gjort så mycket. Men det har hänt något, idag för att vara exakt. Jag och pappa var nämligen och bokade resa idag. Till Thailand. Hawiee! 1:a januari åker vi. Bästa av allt är att det är gratis. Och att det finns massa dykställen OCH klätterställen där. Hawiee igen. Känns dock helt overkligt. Därför jag glömt bort det skulle jag tippa på. Orkar inte gå runt och vara uppspelt över det heller i 3 månader... Känns lite onödigt på nåt sätt. Hehe.

Ska försöka ta tag i det där med stoppet i badrummet igen. Tydligen kan man ta ur hela brunnen och göra rent den... Iouw. Fan också. Jag vill inte. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback