Lalala.. Boring

Är på jobbet nu igen. Är väl inte helt frisk, men G har ringt varje dag och klagat på att det är så mycket att göra och att han känner sig så stressad inför alla ordrar som behövs göras snarast. Så. Jag gick hit. Och det finns fan inget att göra. Har väl vart inne cirka 5 kunder på hela dagen, och var och en av dem har haft ärenden som tagit cirka 10 sekunder. Resterande tid har jag glidit runt och gjort ingenting. Finns inga varor att fylla på med (vi ska ju beställa in nytt nu), inga cyklar fattas och det är typ ingen verkstad. Mjaha. Så damn onödigt att jag är här. Men enligt G är det bara så att han ska kunna sitta ostört med ordrarna, ifall det skulle komma någon.

Behöver knappast ha dåligt samvete då då för att jag surfat rundor på arbetstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback