Kurragömma

Kom på att om jag ska börja klättra igen så behöver jag ha mitt topprepskort. Problemet var bara att jag inte hade en aning om var det var någonstans. Gick igenom alla mina väskor, och satan vad mycket crap man samlar på sig. Hittade rätt bra grejer som reflexband, mascara, tuggummi och försvarets hudsalva, men inget topprepskort. Letade i lådorna och gick igenom mina gamla plånböcker. Där hittade jag helt oväntat mitt dykcert som jag trodde var förlorat! Det blev jag asglad för, eftersom jag hoppas kunna använda det i vinter. Hittade också gamla bibliotekskort, både från Malmö och Sollefteå, mitt gamla ID-kort, patientbricka, medlemskortet till Vivo(?) men inget topprepskort. Damnit. Började leta på lite sådär oväntade ställen, och hittade det till slut under mina korkunderlägg för varma kastruller och sånt. Haha. What?! Vad gjorde det där liksom? Men jag hittade ju ändå rätt bra grejer på vägen, så kanske borde leta efter saker oftare. Eller snarare låtsas leta efter något när jag egentligen letar efter nåt annat, eftersom man aldrig kan hitta det man egentligen letar efter på första stället man kollar. Hm. Smart plan. Moaha.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Ska du dyka i vinter? Varmt.

Postat av: mizaru

Inte i Sverje pucko. ;P

2007-09-04 @ 15:24:46
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Var du än ska hoppas jag att det är JAG som ska med denna gången. Så ska jag nog rasta dig i alla dyktävlingar. Jag kan jättemycket om dykning. Tuber. Snorkel. Blötdräkt. Goggles. Paddelfötter. Ja du vet, allt sånt viktigt.

2007-09-04 @ 16:58:11
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Haha, blötdräkt. Den var rolig. :D

2007-09-04 @ 17:37:34
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback