KräksVarning

Jag har skjutit upp detta alldeles för länge, men nu är det banne mig dags. Jag har tillomed köpt ett par gummihandskar för att underlätta. Jag vill egentligen inte, därför som jag inte gjort det innan. Eller jag vill ha det gjort, känner bara inte särskilt mycket för att göra det. Iförsej är det så med mycket saker, som disken, tvätten och alla andra såna tråkiga prylar som känns så himla bra när det är avklarat. Den här saken kommer jag inte ens få må-bra känslor av efteråt vilket gör det ännu mer vidrigt, kommer bara tycka att det är ju liksom så det ska vara.

Jag snackar om att rensa avloppet i badrummet. Åh, det vidrigaste som finns. Allt äckligt hår och vidrigheter. BLÄÄÄ. Fy fan. Jag kräks av bara tanken. Grejen är att jag lyckats undvika själva avloppet, bara kunnat fixa med avloppet i själva badkaret (bara det är ju äckligt nog).. Men nu måste jag ner under badkaret och känna rundor däri. Ynk.. Jag vill inte. Vad jag önskar att jag bodde med någon just nu som jag kunde manipulera till att göra det åt mig. Moaha. Men nej. Katterna ställer desvärre inte upp. Poolen i badrummet varje gång jag duschar är ju mindre rolig, så jag får helt enkelt bita i det sura äpplet. Får se vad jag hittar där. Har starka misstankar om att katterna lekt i någon leksak däri, eftersom de alltid pillar bort gallret.

Nä. Ska sluta skriva för att fördriva tid tills jag måste göra det och bara göra det helt enkelt... Just do it. (Nike). Jag är reklamskadad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback