Jag Har Skaffat Pool

Hawiee! Jag har städat! Och det är hur fint som helst. Hawieee igen! Jag har tillochmed sorterat mina papper och satt in i pärmar, i flikar. Hur seriöst som helst. Sen det gamla vanliga, dammtorka, dammsuga, tvätta diska... Det sista momentet, torka golvet, gick dock åt helvete. Min hink hade pajat redan innan, den där grejen som man ska vrida ur moppen, så jag tänkte när jag tog fram den att det nog var dags att byta. Det har bara känts som att det är en sån där tråkig utgift. Tji fick jag som inte bytte om man säger så. Skulle vrida ur moppen och den slinter och hela hinken går sönder! Varmt vatten över hela golvet, sprang till badkaret med hinken och lyckades sprida ut vatten i hela lägenheten. Jag låtsades dock som att det var meningen och moppade ut vattnet över hela golvet. Funkade rätt bra. Kunde vart värre. Haha.

Jo just. Har tvättat också. Fast bara lakan.. Och mitt täcke! Det är också seriöst. Kommer inte ihåg när jag tvättade det sist. Usch, måste ha levt cirka en miljard små kvalster däri. Uääh. Men now they are dead! Moaha. Tvättat badrumsmattan också. Åh, jag är så duktig. Nu är jag defintivt värd en fortsatt kväll i soffan med cola och danstävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback