Fortsättning...

Åhkey.. Det gick ju bra. NOT. Jag tog av handskarna (iouw iouw iouw), tänkte på människorna i Fear Factor, och stack ner handen... Får rysningar bara jag tänker på det såhär i efterhand. Lyckades bara få upp typ lite hår och en bit av en salt och blandat påse(?). Pillade runt lite, kände att det fanns mer att hämta (iouw) men fick inte tag på det. Fick den briljanta idéen att spola vatten för att se om det flyttade sig lite mer fördelaktigt. Well.. det flyttade sig. Men inte fördelaktigt. Bara längre ner, out of reach så att säga. Så nu har jag verkligen stopp i avloppet. Fy fan vad arg jag blir. Har liksom rotat rundor där HELT I ONÖDAN. Livet är banne mig orättvist ibland.

Kommentarer
Postat av: Elin

Skulle inte förvåna mig om det ligger en liten kattboll där nere. Jag hade typ så mycket stopp man kan ha i badrumsavloppet i somras och vad hittade jag när jag (jävligt) motvilligt grejsat runt där nere - jo tre jäkla luddiga bollar i diverse färger....förutom att de inte var bollar längre utan nån äcklig, grå, upplöst, geggig sörja. Uääck!! Så jag lider med dig!

2007-09-18 @ 01:29:54
Postat av: Johannes Flakbil

Du skulle väntat tills jag kom upp, jag hade lätt gjort det åt dig, tramsebytta. ;)

Postat av: drömhus

varför inte bara använda avloppsrengörare som fräter bort alla vidrigheter? det undrar jag iaf. ;)

2007-09-18 @ 16:31:05
Postat av: mizaru

Elin: Nä, det skulle inte förvåna mig heller. Känns iallafall skönt att kunna skylla lite på någon annan än sig själv. Haha. Och tack för ditt medlidande, känns bra. =)
Johänes: Jamen du kommer väl inte upp förens om typ 3 år, och jag vill gärna kunna duscha typ... Nu. Hehe.
Drömhus: För att det är skadligt mot rören, kan fräta sönder dem... ;P

2007-09-18 @ 18:49:56
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback