As Usual

Dagen började inte direkt bra, klockan ringde 7 på morgonen och jag ville seriöst dö bara så jag skulle slippa gå upp. Det gjorde jag inte så fick gå upp och stänga av min helvetesväckarklocka som låter som en gammal mistlur och inte slutar förens man trycker på den. Jag tyckte det var en jättebra idé att köpa den så jag verkligen skulle komma upp på mornarna, och det fungerar ju visserligen, men jag får en smärre hjärtattack varje gång också. Vet inte riktigt om det är värt det. Hm.

Iallafall. Väl på cykelmässan så skulle vi gå en snabb vända och försöka få en överblick, men fastnade rätt snart hos Shimano och kollade på deras reservdelar. Gick på toa och insåg att röda armén invaderat och så fort jag såg det fick jag mensvärk så in åt helvete. Jag vet inte om det är psykologiskt, men det är JÄVLIGT stark psykologisk inverkan i så fall, för jag trodde jag skulle gå av på mitten, eller åtminstone spy av smärta. Som tur var hade jag mina piller med mig och svalde 3 stycken lite snabbt, gick till G och sa att jag seriöst måste hitta nånstans som jag kan ligga ner i väntan på bättre tider. Gick till Helkamas bås (vi känner han som är Sveriges representant) och fick låna hans lilla garderobsliknande förrådsutrymme. Där låg jag sen i typ 45 minuter kvidandes och väntade på att det skulle gå över. Jäkligt proffsigt intryck, jag lovar! Lagen om allts jävlighet eller hur säger man? Det gick iallafall över och sen gick jag och dregglade över alla fina cyklar. Jag älskar alla fina cruisers som finns, men G vägrar köpa in dem för att de "är osäljbara" och "tar för mycket plats". Bah! Jag vill sälja såna ju... Mest för att jag vill ha en själv. Och för att butiken ska bli lite coolare. Just nu är det jäkligt mycket svensson över de cyklarna vi säljer. Fast iförsej säljer vi både racers för typ 30.000 och mountainbikes för 20.000 så då borde vi väl för fasikens kunna sälja en cruiserbike för ynka 4.700 spänn? I dont know.

Mässan höll på till klockan 6 på kvällen, sen fick jag köra hem för att G hade druckit öl, sen laga mat och nu är jag helt jäkla totalt slut. Jag vill sova. Eller kolla på TV. Men min TV är helt slut, den klickade till för inte så länge sen, rejält, och efter det har den bara blivit sämre och sämre. Man kan aldrig läsa texten, varken på reklam eller subtitles, det är alldeles för suddig bild, och man ser knappt ansiktsuttryck. Känns ju liiite tråkigt att kolla då liksom. Så jäkla typiskt, förut var det datorn som strula, så köpte jag ny, och nu fuckar TV:n upp sig så jag måste köpa en ny sån också. Och då måste man ju köpa en sån där platt sak och de är ju inte direkt gratis, men att köpa en gammalmodig stor klumpeduns känns ju liksom helt fel. Åh. I-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Malin

SHIT va snygg din blogg blivit!

Postat av: mizaru

Tack så mycket! =)

2007-09-09 @ 15:55:07
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback