TumvantsRån

Jag är förbannad. Jag var på födelsedagsfest och Nina släpade med mig ut, vi hann typ hänga av oss jackorna, gå en runda, inse att det var för mycket folk för att det skulle vara roligt och därmed bestämma oss för att dra hem. Gick och skulle hämta jackorna, min var nedslängd på golvet och mina fina älsklingsvantar som låg i jackärmen var borta. Någon idiot hade snott dem. Liksom, vem tar ett par tumvantar? Det hade vart okey om det hade vart vilka andra vantar som helst förutom dem, men just dem hade jag lovat farmor att jag inte skulle slarva bort, eftersom det var typ hennes syster som hade gjort dem, och det gick inte att göra fler eller nåt. Åh, varför skulle jag ha just dom med mig för? Jag blir så arg på mig själv. Borde ha stoppat dem i väskan eller nåt. Men vafan, vem skulle ha trott att ett par tumvantar var hett stöldgods liksom? Blä, jag ville typ börja grina. Eller, jag vill grina, men vad hjälper det? Inte mycket. Jag tror detta är något slags tecken. Varje gång jag dricker så blir jag av med något. Förra gången var det körkort och visakort, denna gången arvegodsvantar. Life sucks.

Nu ska jag sova, sen ska jag upp 11 imorrn och tvätta. Åh vad jag älskar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Men nu får du ju fan ge dig. Mobiltelefon, Visakort, vantar. När ska du koppla. ;)

Postat av: mizaru

Jag vet.

2007-10-14 @ 11:12:05
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Hanna

Vi ska alltså inte festa ihop eftersom jag har en benägenhet att få mer mig mer saker hem än jag kom med...

Skämtåsido finns det fan inget värre än att bli av med såna där saker som inte går att ersätta! Okej, det är jobbigt att skaffa nytt körkort men det går ju åtminstone att få tillbaka! Drygt!

2007-10-14 @ 15:41:07
URL: http://hanusi.wordpress.com
Postat av: mizaru

Hanna: Var det du som snodde mina vantar!? Damn you. ;P

Jo jag vet... Körkort är ju lätt att fixa nytt. Vantarna var ovärderliga. Buhu... :(

2007-10-14 @ 16:56:25
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback