Sweet

Så blev soffan använd åter en natt. Den går på högvarv nu för tiden tycker jag. Enda som är dåligt med att ha en soffa som är mycket sovbar är att man ibland kanske hade önskat att man inte hade det. Typ eventuellt inte ens haft en soffa. Varför? Tänk ut det själva. Moaha.

Iallafall. Jag hann städa hjälpbart innan N kom hem till mig. Vi käka pizza, pratade massa, drack te, slökollade på TV och sen såg vi på film. Mycket trevligt. Tycker om att umgås med folk som det känns som att man skulle kunna prata med i 5 år i sträck utan att man skulle få slut på samtalsämnen. N är definitift ett sådant folk.

Idag ska jag till pappa och äta tacos, imorrn ska jag hänga med P, på torsdag kommer det antagligen 2 CS:are hem till mig och på fredag åker jag till London. Hmm. När ska jag ha tid att spela WoW egentligen? Damnit. Känns dock inte som att spela WoW borde vara något som man planerar in att man ska göra, mer som en grej som man bör göra när man inte har något bättre för sig. Att prioritera bort riktiga människor och sitt riktiga liv för ett spel (åh, det gör nästan ont att kalla WoW för ett spel) känns fel. Måste försöka hålla det dära under kontroll. Vill ju inte bli som skräckexempel man hört talas om....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, skulle det där första vara svårt att tänka ut menar du?! :)

Postat av: mizaru

Nä, mera uppenbart.
Men roligare än om jag skrivit det rakt ut. ;P

2007-10-31 @ 11:17:59
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Hanna

Mycket roligare faktiskt. Och så fick jag förmånen att känna mig lite clever för en gångs skull :P

2007-10-31 @ 13:53:13
URL: http://hanusi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback