Success!

Jag är inte död. Inte heller våldtagen. It was a success! De var mycket trevliga och artiga, så jag var inte ens ett uns rädd när jag väl hade träffat dem. Pratade lite om att jag funderat på att inte låta dem sova hos mig och sådär, och de fattade verkligen. De trodde inte att många andra tjejer skulle låtit 2 snubbar sova hemma hos dem heller. Men jag är glad att jag genomförde detta, glad för att jag vågade och inte lät min överanalyserande hjärna take the best of me.

De fick lasagne och kladdkaka, satt och snackade ett tag och sen så spelade vi IceClimber och Tekken2. Jag vann i IceClimber, men Tekken var det lite mer jämt i. Sen bäddade jag soffan och madrassen och så sov vi alla tre som små grisar.. Haha. Katterna var ovanligt snälla, hoppade knappt runt nånting på hela natten. Jag är alltid så orolig när någon sover över att de ska störas av katterna, jag är ju så van, men när nån sover över så blir jag också överkänslig. Ligger och lyssnar efter ljud och vaknar aslätt.

Anyways. De verkade glada och nöjda med mitt hosting, och jag är också glad och nöjd för att de var trevliga och roliga människor som jag är glad att jag har träffat.

Kommentarer
Postat av: Cizzi

heder åt dig för att du vågade! =)

Postat av: mizaru

Ja, jag är lite stolt faktiskt. =)

2007-10-20 @ 13:38:52
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback