I Need Some Ink

Såg på Miami Ink igår. Det programmet är tamejtusan inte alls bra för mig. Blev galet sugen på att tatuera mig igen... Inte några mesiga småtatueringar nu (ja, jag tycker mina apor är små, trots att de tar upp hela mitt ryggslut), utan någon riktigt stor sak. Helst över hela låret, och så lite upp på ryggen. Skulle vara shysst att försöka få ihop mina tatueringar till en mer sammanhängande, så man inte känner sig som ett klotterplank. Över hela utsidan på höger lår, upp över höften, lite på rumpan fram mot magen och upp på sidan av ryggen..... Ja! Vilken bra idé! Måste bara komma på motiv. Surfblommor vill jag ha iallafall tror jag... Kanske väva in lite andra grejer i... Och så i färg! Trött på svarta tatueringar nu. Hatar att behöva få fram motiv från en idé... Men kan ju antagligen få hjälp på tatueringsstudion. Vill helst av allt göra det NU! Eller igår.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså i somras såg jag en tjej på tåget som hade surfblommor från halsen och sen ner på axeln och ner över hela överarmen, det var hur snyggt som helst (hon också för den delen, haha!)! Jag skulle dock inte tordas göra något så stort... Den jag ska göra i morgon är således rätt liten men jag känner mig sjukt pepp ändå! Jag har ju funderat sen jag gjorde min första för dryga 4 år sedan!!

Postat av: M

Ladda ned La ink istället :) väldigt mycket roligare att titta på.

2007-10-15 @ 22:12:56
Postat av: mizaru

Hanna: Vad ska du göra för något?
Jag vet inte om jag skulle vilja göra en tatuering som jag inte kan dölja om jag vill, alltså typ på halsen (polokragar är inte min grej). Men jag tycker definitivt att större är bättre när det gäller tatueringar, såna pyttesmå ser bara ut som leverfläckar. Hehe. Men har man bara en eller så kan det funka med en liten, har man många små ser det asfult ut tycker jag.
M: Ska kolla upp det! Tack för tipset. =)

2007-10-16 @ 14:41:21
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback