Tajt Schema

Wiee! Imorgon åker jag till London. Det skall bli mycket rouligt. Känner mig aningen stressad dock, har liksom klämt ihop för mycket saker på för liten tid. "Det handlar om planering" sa G när jag ville ta ledig imorrn så jag kunde tvätta, gå till apoteket, packa och fixa inför resan. Behöver jag säga att jag inte fick ledigt? Så. Jag ska tvätta, städa och packa ikväll istället, sen kommer det 2 couchsurfers till mig vid typ 12-tiden. Får försöka köra ut dem rätt tidigt så jag hinner gå på stan på förmiddagen, sen fixa det sista efter jobbet och sen kommer brorsan och hämtar mig. Fullspäckat schema alltså.

Jag får skylla mig själv lite iomed det här med tidsbristen. Eller så kan jag skylla på N (men det vill jag inte). Hon var nämligen hemma hos mig i förrgår kväll också, så ägnade en kväll åt henne istället för att tvätta/städa/planera/spela/whatever som behövdes göras. Men det var det värt! Och nya kläder tror jag banne mig att de har i London ändå, om jag nu inte skulle hinna tvätta allting som behövs tvättas. Det löser sig.

En sak som måste lösa sig är att jag måste hitta någon som kan vara kattvakt... Hmm. Jag borde ha tagit tag i det för länge sen. Alltid är det nåt liks. Men det borde lösa sig det också. Får ringa runt lite och flörta in mig. Moaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback