Oldie

Fyller år idag, it sucks big time. Som om det inte räckte med att man blir äldre, man ska fira det och vara glad också... Fixa 100 miljarder saker. Har vart fullt upp sen jag gick upp i morse, var tvungen att åka till affären igen eftersom mjölet tog slut igår när jag bakade muffins. Fick köpa mer mjöl och läsk, eftersom några kanske inte vill ha kaffe/te. Sen baka jag kladdkaka, har sprungit runt och städat (igen), gjort mig av med gamla TV:n, och så måste jag försöka ta tag i att fixa iordning mig själv också, och eventuellt hinna äta något också, eftersom att bara trycka i sig muffins och kladdkaka kan orsaka uppror i min mage...

Hela veckan har typ vart en enda lång förberedelse för idag. Känns inte riktigt värt.

Kommentarer
Postat av: Duktiga Annika

Grattis på födelsedagen! Jag fyller år på torsdag. Jag deppar också.

Postat av: Hanna

Grattis!
Alltså inte nog med att man ska städa som en galning innan, dessutom brukar man också få städa efteråt, en gång till, fruktansvärt ovärt!

2007-11-25 @ 17:54:07
URL: http://hanusi.wordpress.com
Postat av: nelli

Grattis pa fodelsedagen :)

2007-11-25 @ 18:08:21
Postat av: Cizzi

du e söt anyway. =)

2007-11-26 @ 01:37:12
URL: http://nattrafiken.webblogg.se
Postat av: mizaru

Duktiga Annika: Synd om oss... =( Skönt när det är över dock, då kan man börja förtränga hur gammal man är igen. =P

Hanna: Jag vet! Man är så dum... Det kom en 2-åring till mitt fika också, det hjälpte ju inte direkt ur städsynpunkt.

Nelli: Tackar! =)

Cizzi: Trots min höga ålder eller? ;P Nejmen tack. Haha.

2007-11-26 @ 12:17:23
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback