IdiotParad

Jag blir fan hjärndöd av att jobba här. Iallafall på vintern. Finns inget att göra, har vart inne 4 pers på hela dan idag, varav den sista gick runt och såg förvirrad ut, och när jag frågade om han letade efter nåt särskilt så fråga han om vi inte hade några "vanliga" cyklar. Frågade vad han menade och då sa han att "ja ni har ju bara dyra cyklar, har ni inget under 2000". Idiot. Gå till Coop.

Igår var det en annan idiot som var inne i 1½ timme (observera att jag inte överdriver) och snackade om sin fula cykel som han köpt på cykelringen. Frågade 100 miljarder saker och sen när han inte hade nåt mer att säga så upprepade han allting. Jag bara kände hur mitt tålamod och mina hjärnceller bara dog. He sucked the lifeforce out of me.

Som sagt. Jag förstår mig inte på människor.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

NU har jag vaknat. =)

Postat av: mizaru

Go dygnsrytm du har.. ;P

2007-11-23 @ 12:59:22
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback