Cliiin

Fy satan vad jag HATAR att städa. Det tar alltid så damn lång tid när jag gör det. Blir alltid en lavineffekt, börjar med något litet som att plocka undan lite kläder, och vips så står jag och rensar ur garderoben, går ner med vissa grejer i källaren, slänger annat (en hel IKEA kasse med kläder). Rensa ut skor, gå ner i källaren igen, packa upp gamla resväskor (hitta massa kläder som jag undrat vart de tagit vägen) organisera gamla kartonger till moderkort, grafikkort, digitalkamera osv, gå ner i källaren. Sen råkade jag börja rensa i alla andra lådor. Sluta med att jag slängde 6 kassar med skräp som bara legat och tagit upp plats i lådorna... Bra där. Skulle säkert kunnat göra mer om jag öppnat min byrå i hallen, men även jag har en gräns. Garderoben och köket får räcka. Sen blev det vanlig städning, dvs dammtorka, dammsuga, torka golv. Dammsuga tar verkligen en evighet vilket är konstigt eftersom jag bor så litet, men det är så mycket hår från katterna, och jag måste dammsuga mattan 300ggr för att den ska bli ren, och soffan med sina 7 kuddar (som måste dammsugas för sig) tar ju sin tid också. Sen dammsuga sängen. Stolssitsarna. Och så golven då förstås. Jag har hållt på sen klockan 5 idag.Typ 7 timmar. Im beat. Men nu är det satans fint iallafall! Hawiee. Hoppas det håller i sig tills på söndag. Probably not... Suck.

Nu har jag bara kvar att baka (bullar och kladdkaka) samt att handla till baket. Sen kanske jag ska ha lite middag här på lördag för några vänner, måste komma på vad jag ska göra för mat. Hmm. Måste ju vara relativt enkelt när det är till en massa människor. I bästa (värsta?) fall så blir vi 10 pers. Tåls att tänka på.

Åh mat. Jag har inte hunnit äta på hela dan... Håller på och lagar nu. Inte så bra planering kanske, men vad gör man när man är inne i en städmani?

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Hehe, vi har fått alldeles för många gig nu.
26 Nov
30 Nov
3 Dec
6 Dec
....halvjobbigt. =P

Postat av: mizaru

Oj! Men det är ju lite kul också jue. Får ni spela alla dem för klubbarna då? Fått tag på nån promoter än? Försöker ringa från jobbet idag. =)

2007-11-21 @ 08:34:37
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Nej egentligen är de inte så glada, men jag anser att
de kan gå och lägga sig. Förresten släppte vi ju din låt i tisdags...Talk. Gå in och ta hem den. =)

Ja vi har fått tag i en tjej som heter Sandra. Har för mig att du såg henne?

2007-11-21 @ 10:46:33
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Hehe, jamen bara ni får spela så... =) Tycker också att det är lite töntigt så som de håller på.

Ska hämta låten när jag kommer hem. =D

Såg bara den asiatiska bruden. Är det hon? Sen var det nån modellbrud, som inte hade skickat bild med mailet... Lyckas hon dra nåt folk då?

2007-11-21 @ 12:18:46
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Ja det är asiaten...hennes eldprov är på måndag, så vi får se hur bra hon är då. =)

Min dygnsrytm är att jag lägger mig vid ett på dagen och vaknar vid tio på kvällen, så det är därför det inte går att få tag i mig. Sorry. Gästboken i din blogg får vara min blogg helt enkelt. ;)

2007-11-22 @ 00:36:41
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

I see. Är hon trevlig? Godkänd även utan halloweenkostym? =P
Hoppas hon får dit en massa folk då, blir ju roligare då liks.

Okey, försökte ringa dig från jobbet igår, det förklarar varför du inte svarade. Go ahead och använd min blogg, bättre än ingen kommunikation alls. ;) Du får skaffa en egen blogg vetja.

2007-11-22 @ 12:34:21
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback