4. London

Uäh.. Jag vill inte åka hem. Eller. Jo. Eller. Nej. Kanske. Hemma måste man ju jobba. Inte för att det är så fruktansvärt att göra det, men det finns ju roligare saker att göra om man säger så. Dessutom är det säkert askallt hemma nu. Hatar kyla. Jag hör hemma i något mycket varmare klimat. Synd bara att alla varma länder i Europa sucks ass. Skulle icket vilja bo i typ Frankrike/Italien/Spanien. Fy. Dessutom är de ju inte ens varma, inte på vintern iallafall.

Alltså, fattar inte varför min hjärna alltid kommer på sidetracks. En tanke leder till en annan och sen helt plötsligt är man way of. Kanske borde gå någon slags fokuseringskurs. Finns det sådana? Hmm.

Anyway. Ib har blivit sjuk, vet inte om han pallar åka in till stan idag. Men jag MÅSTE ha dom dära skorna, jag kommer avlida om jag inte får köpa dem idag. Kommer gräma mig så in åt helvete. Funderar starkt på att åka in själv, men det verkar lite läskigt. Tunnelbanan här är som värsta labyrinten, och dessutom håller de på och bygger om överallt så en del stationer är avstängda och vissa linjer stannar bara helt plötsligt så måste man ta bussen istället. Hmm. Men vafan. Jag är ju en independent woman (hahaha) borde ju klara av sånt själv. Största problemet blir nog att försöka ta sig till själva tunnelbanan i Leyton, alla små gator och hus ser exakt likadana ut här.... Damnit! Får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså jag tycker att tunnelbanan i London är mycket lättare att förstå sig på än den i Stockholm! Det är ju så enkelt med alla färgerna och bra information, här blir jag bara förvirrad :)

Postat av: mady

bara level 17 än så länge :)

2007-11-07 @ 15:24:50
URL: http://nakedversions.blogspot.com
Postat av: mady

jag har:

Shmi level 70 hunter på Shadowsong
Niwea level 44 druid på Shadowsong
Lyrah level 18 hunter på Neptulon

^^ dina dåe?

2007-11-08 @ 01:50:22
URL: http://nakedversions.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback