2. London

Okey. Nu har jag sett alla de där typiska Londongrejerna, det vill säga Big Ben, Picadelly Circus, London Eye, dubbeldäckarna, Oxford Street och åkt metro. "Mind the gap" så att säga. Känns skönt att liksom ha det avklarat, så att man bara kan vara nu. Imorgon ska vi iförsej antagligen dra till Camden Market och Soho, men det känns iallafall lite mindre turistigt.

Har helt ont i benen, har gått runt så mycket. Dessutom lätt huvudvärk av att åka metro, det finns typ noll syre där nere, känns som att man sakta men säkert kvävs till döds. Eller åtminstone förlorar en hel del vitala hjärnceller. Ikväll blir det nog bara slappa som gäller, kolla på film och käka godis. Känns som en lagom plan, är helt utmattad av alla nya intryck och av alla människor. Har en lätt touch av torgskräck, tycker inte om stora folksamlingar... Och folksamlingar fanns det gott om kan jag ju säga.

Längtar redan lite till min fjädriga säng.

Kommentarer
Postat av: erika

grymt kul, att när jag tänker efter så åkte du på samma plan som min bästa vän & hennes pojkvän. vilken dag åker du hem? om du åker på onsdag, så åker du nog med dom igen ;)
haha, töntiga jag som tycker sånt är skoj :)

Postat av: mizaru

Jaså? Men du vet att det går typ 3-4 flyg per dag va? Men lite roligt ändå, så jag är nog töntig jag också. Hehe.

2007-11-05 @ 00:54:20
URL: http://mizaru.blogg.se/
Postat av: erika

haha, jag är lite trög. men du åkte kanske ner på samma som dom, vid 21-tiden?

hoppas du har det guld, jag är avundssjuk, men jag späckar mina dagar med roliga kids istället :) (praktik på dagis i 5 veckor nu!)

2007-11-05 @ 16:12:35
URL: http://littlebird.blogg.se
Postat av: mizaru

Jo, jag åkte med flyget som gick runt 21. Nu när jag åker tillbaka åker jag 18.15. När åker din syrra? Måste hålla utkik efter dom om de åker samtidigt. Inte för att jag skulle våga hälsa direkt men ändå... Haha.

2007-11-06 @ 21:40:44
URL: http://mizaru.blogg.se/
Postat av: erika

dunno, men hon har ganska långt hår med svart hellugg, man lägger lite märket till henne (regina på mina blogglänkar) hihi, sen var det inte min syster, men nära ändå ;)

2007-11-06 @ 21:53:18
URL: http://littlebird.blogg.se
Postat av: mizaru

Oj.. vart fick jag syster ifrån? :P Förvirrad.
Skyller på den sunkiga luften i London, man går runt och är lite hög hela tiden känns det som. Haha.
Men okey. Ska kolla efter lugg.

Skriv blogg för tusan! ;)

2007-11-06 @ 22:08:02
URL: http://mizaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback