1. London

Sitter hemma hos Ib i deras lilla typiskt engelska radhus och fördriver lite tid med att skriva blogg. Har inte hunnit hända så mycket än här, blev rätt sent igår, kom fram vid 12-tiden (1 hemma i Sverige) och sen vill man ju inte gärna gå och lägga sig direkt. Vi kollade på den där nya disneyfilmen om råttan som lagar mat (pallar inte försöka stava namnet ens) sen var jag så trött att jag låg och skakade så var tvungen att sova. Madrassen jag sover på kändes som rena himmelriket för att jag var så trött, och det förklarar rätt bra hur trött jag var eftersom den också är typiskt engelsk, det vill säga obekväm beyond alla gränser. Har garanterat redan fått några blåmärken av alla fjädrar som sticker upp lite hur som helst i den.

Anledningen till att jag sitter här och fördriver tid när jag är i London och egentligen borde göra typiska engelska saker (som att äta friterade hamburgare) är för att Arsenal spelar mot Manchester United just idag och det är heligt för Ib (och nästan alla andra Londonbor). Var på puben ett tag, men kände mig så jävla sliten och pallade inte stå upp i typ 2 timmar. Så laddar upp lite här, efteråt ska vi nog åka in till stan och kolla in lite turistgrejer, typ Big Ben och Camden Market. Bra att få det överstökat menar jag. Moaha.

Fick ett rätt gulligt samtal igår när jag var på flygplatsen. Brukar inte gilla att få samtal från folk som är fulla, särskilt när man själv är nykter, men detta var mest bara trevligt. Antar att det beror på vem som ringer de där samtalen, och denna vem gillar jag. Sen beror det ju på vad de säger också, och det hon sa gillade jag också (minus skrikandet till några fulla killar i bakgrunden... Haha).

Kommentarer
Postat av: Neah

HAHA..så vilken tur jag hade när du tyckte att det var ett trevligt samtal ;)Neah är fyllekaja nr 1! vava? ;)

2007-11-03 @ 15:25:44
Postat av: Hanna

Hälsa London att jag kommer snart :)
Fyllesamtal är ju dock en helt annan historia. Suck. Usch. Nu fick jag ångest. Haha!

Postat av: mizaru

Neah: Ja, ibland ska man ha tur. ;)

Hanna: Jag ska försöka hälsa. Hm. Måste bara komma på vad som egentligen är London.
Hehe, vem har du ringt nu då? ;P

2007-11-03 @ 20:45:10
URL: http://mizaru.blogg.se/
Postat av: Hanna

Alltså. Alltså. Det kan vi ta på Qx nån kväll, känner jag, det är så himla många som läser överallt ;)

2007-11-03 @ 22:28:48
URL: http://hanusi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback