Vuxenpoäng

Har införskaffat en del sådana nu på sista tiden. Bland annat:
  • Jag har börjat pensionsspara
  • Köpt en säng för massa pengar istället för att typ resa
  • Fått fast månadslön, förhandlat mig till löneförhöjning till och med!
  • Tagit över lånet på lägenheten, so now its mine, only mine! Moaha.
Jag börjar rota mig rätt ordentilgt här nu. Får lite smått panik när jag tänker på det... Har inte bott på samma ställe längre än ett år i taget innan, och det börjar rycka lite i den nerven nu. Mest av gammal vana skulle jag gissa på. Jag hoppas det iallfall. Jag hatar verkligen att flytta. Packa ihop sina grejer och börja om. Fast jag måste ju gilla det på någon nivå, eftersom jag flyttat 14ggr på de senaste 8 åren. Hmm.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har nog ungefär samma flyttfrekvens skulle jag tro. Trots att den senaste för min del var högst ofrivillig tänker jag nog bo här ett tag nu. Rota mig lite eller något i den stilen.
Pensionsspara är bra. Jag började fondspara för några månder sedan. I ytterst liten skala förvisso. 100 kronor i månaden i "japanfonden" bara för att jag tyckte att det var ett roligt namn :)

Postat av: Hanna

Byt he way, jag ser ingen likhet alls mellan dig och Therese Alshammar! Och det är en komplimang eftersom hon är något utav det gräsligaste som finns!

2007-05-27 @ 00:51:06
URL: http://hanusi.blogspot.com
Postat av: finula

Det var fint jobbat med vuxenpoängen.. Borde kankse också skrapa ihop några poäng men just nu känner jag mig för lat för det.. hehe
Ja du måste vekligen tycka om att flytta, i och med antalet gånger du flyttat på åtta år..

2007-05-27 @ 12:09:25
URL: http://finula.blogspot.com
Postat av: mizaru

Hanna: Alla mina flyttar har liksom bara blivit så. Varken ofrivilliga eller frivilliga liksom. Skumt det dära. Men det är verkligen astråkigt med själva flytten, att bo på olika ställen är däremot inte så farligt.
Och tack för att du inte ser likheten! Jag håller nämligen med om att hon ser gräslig ut.
Finula: Vuxenpoäng kommer när man är redo. Hehe. Jag låg lite efter på den biten, så det var dags!
Jag gillar omväxling, men som sagt är själv flytten alltid hemsk. Hatar att packa!

2007-05-27 @ 13:22:27
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback