Ny Frisyr och Mopedlös

107336-133Kolla in min nya fripp! (Kolla dock inte in min snygga min som jag gör på kortet.) Haha. Jag känner mig nöjd, blev liksom uttunnat, och mer som en frisyr. Innan såg jag mest ut som en pollykula. Hur mycket hår som helst. Gillar att längden ändå är kvar liksom, eftersom min plan är att spara. Sen vad jag ska spara till får liksom lösa sig under tiden, eftersom jag inte haft långt hår sen jag gick i..... typ.... 7:an?  Nu har iförsej 2 personer på kort tid sagt att jag passar bättre i kort. Damn it.

Har vart en sjukt seg dag idag. Hände nada på jobbet, så har sorterat växelöron och sadelklämmor.Tjiho vad lattjo. Det är när det är sådär dött som man blir helt anti när det väl kommer in kunder, för att de liksom förstör ens tråkighet. Hmm. Har fikat massor också, både sandys macka och bulle och kakor. Käka massa mat när jag kom hem också. Känns bra. Skulle nog kunna klämma i mig en och en annan oreo också till Lost avsnittet som jag håller på att ladda hem.

De var och hämtade moppen på jobbet idag, skulle egentligen ha gjort det i söndags men det blev inte av. Var lite sorgligt att se den bli upplastad i bilen, jag hade såna high hopes för den och mig. Men jag vet att det var för det bästa. Man kan säga att vårt break-up var ömsesidigt. (Även om det faktiskt var jag som gjorde slut)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Schnyggt!
Jag vill också klippa mig. Helst i en apsnygg frilla som sköter sig själv och ser stylad ut när man reser sig upp ur sängen varje morgon...

Postat av: mizaru

Tackar!
Ja det är en sådan frisyr som jag också vill ha. Får se om denna håller måttet. Jag betvivlar det starkt dock. Haha.

2007-05-10 @ 22:51:47
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Emelie

Asså, du e ju så snygg så de e äckligt åt de...

2007-05-13 @ 23:15:50
Postat av: mizaru

Emelie: Haha... Ehm... Tack?

2007-05-13 @ 23:39:38
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback