No Show Panties

Börjar 12 idag för en gångs skull. Har därmed hunnit med att ha långfrukost som involverade en enorm kopp te, ett snackpack med oreos och 2 mackor med ost. Kollade dessutom på de nyaste avsnitten av Family Guy till detta. Vet inte om en dag kan börja så mycket bättre än så? Eller, jag kan ju tänka mig ett och annat, men man ska väl va nöjd med det man har. Moaha.

Jag måste tvätta har jag insett. Är nu inne på trosor som jag helst av allt inte vill ha på mig. Har man häng så finns det ju onekligen en risk att de syns, och med dessa som jag har nu vill man det icket kan jag ju säga. Ska kolla tvättid omedelbart. Tror inte att det är så många som vill tvätta en fredagskväll. Iförsej så bor det mest pensionärer i mitt hus... Mjaja. Håll tummarna!

Mitt hår ser numera lite mer ut som det brukar. Jag och plattång är liksom inte den ultimata kombinationen. Jag försöker fortfarande bygga upp en sånär vettig relation med min borste, men vi verkar inte riktigt rätt för varanndra. Kanske såhär som tvångsgifte känns, att man till slut lär sig att älska alternativt iallafall stå ut med tanken på varann. Bwaha.

Åuh. Dags för work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback