I-landsproblem

Jag har ett väldigt stort I-landsproblem just nu. Jag ska köpa en ny Ipod Nano, och man får gravera in 2x23 tecken på baksidan av den. Problemet består i att jag inte kan bestämma mig för vad det ska stå! Antingen gör man något seriöst, tex:

The Comet Is Coming
Run For Your Lifes

Eller något semiseriöst tex:

If You Can Read This
You're To Close To My
(och så står det ju "iPod" under)

Eller något helt oseriöst tex:

Bling Bling Auschwitz
4-evah! *FnIzZ*

ÅUH! Vad ska det stå?! Funderar på nåt skojsigt Yrrolcitat också. Valmöjligheter gör mig galen ibland.

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha, på min kompis står det bara "Karin Adolfsson" Hahahahah! Lätt va ;) jag har ens ån gammal ipod nano så det står ingenting, snyft! :/

Postat av: mizaru

Haha, jamen att bara skriva namnet är ju tråkigt. ;P En bekant har sitt namn och sitt mobilnummer ingraverat, precis som att han skulle få tillbaka den om han råkade tappa den. Han har för höga tankar om mänskligheten.

2007-05-26 @ 18:57:36
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: malin

haha, ja, det är ganska tråkigt.
EHE, om det var en vänlig själ som hittar den så kanske han skulle få tillbaka den, men liksom.. Finns det såna numera? haha

2007-05-27 @ 14:24:52
URL: http://secretfeelings.blogg.se
Postat av: mizaru

Malin: Nej det är det jag menar. Tror det är väldigt få människor som skulle lämna tillbaka den...

2007-05-27 @ 18:39:23
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback