...

Jag skyller detta på febern, men jag är kärlekskrank. Jag är avundsjuk också. På alla små par som verkar ploppa upp överallt. Alla känner alla också, och det gör mig irriterad. Flatvärlden är så förbannat liten. Jag trodde jag knappt var involverad, eftersom tyckt att jag är rätt ny i detta gänget, men det har börjat slå mig att jag inte alls är ny längre. Jag känner igen typ alla. Vet vem som vart med vem och så vidare. Ser man bilder från ens fest är det folk med på bilderna som man inte visste kände den vars bilder det var. Åuh. Jag blir helt kräkfärdig av det. Jag vill inte vara med där. Jag vill inte vara med i intrigerna. Småstadskänsla liksom. Anledningarna till att bosätta sig i den där grottan blir mer och mer uppenbara.

Kommentarer
Postat av: Hanna

I'm väry happy I'm not involved :)
Fast jag ska på connection och interns tjejfest på fredag, det är väl så jävla flatigt det kan bli?

Postat av: mizaru

Yes you should be. ;)
Jo, det är väl det... Hehe. Good luck säger jag bara. Haha.

2007-05-04 @ 22:08:53
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback