CykelvagnsBarn Önskas

Jag har nog blivit schizofren på riktigt. Mitt humör dalar upp och ner som den värsta tänkbara berg och dalbana. Idag känns allting ändå rätt okey. Igår var jag på så pissigt humör att jag ville slå någon. Det var inte så bra eftersom jag skulle hämta mamma ute och köra hem henne till Hölö mitt i natten. Det som gjorde det än värre var att hennes polare tiggde till sig skjuts också innan, till Tullinge... Hmkay. Det ligger ju på vägen. NOT. Det tog mig nästan 2 timmar innan jag var hemma igen. Mamma skulle ju nödvändigtvis prata om allt också, även fast jag sa att jag inte ville och att jag faktiskt körde och inte kunde sitta och diskutera/grina när jag gjorde det. Trafikfara? Ja. Mamma hade tydigen blivit asledsen igår, och jag fick alldeles dåligt samvete, även fast jag stod för allt jag sa och så. Jag vill ju inte att hon ska vara ledsen. Samtidigt vill jag ju det. Vill inte att de ska gå runt som happy times, det är liksom inte så det ska vara. Blir sur på sånt. De säger att de är ledsna och crap, men de visar det ju inte.

Jag orkar egentligen inte skriva om hela grejen med mina päron mer, och jag antar att det är rätt boring att läsa om också. Inte för att jag borde bry mig om det, det är liksom frivlligt. Men känns egentligen lite skumt att lägga ut mina känslor så öppet som jag gör. Borde nog inte göra det. Egentligen.

Gick bra på jobbet idag, sålde för hur mycket som helst, vilket är skumt eftersom det har vart så kasst väder idag. Bland annat så sålde jag en cykelvagn, en sån där för barn. Den är hur snygg som helst, och jag vill typ skaffa 2 ungar bara för att jag ska kunna cykla runt med dem i en sån vagn. Sen kan jag lämna tillbaka dem. Ungarna alltså. Och vagnen också iförsej, för vad ska jag ha den till efter att ungarna är borta? Han som köpte dem var asiat, och hans 2 ungar var typ hur söta som helst! Jag kanske kan få låna dem nån halvtimma. Sen lär jag ju ha tröttnat om jag känner mig själv rätt. Moaha.

Gick till indiska restaurangen efter jobbet med pappa, brorsan och hans tjej. Asgott as usual. Men det känns lite B på nåt sätt att käka där när det inte är lunch, för då kostar det typ dubbelt så mycket och tar trippelt så lång tid att få maten. Känns inte värt. Inte för att jag betalade ett skvatt, men ändå. Moaha x2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback