Vad Är Det Om?

Jag har kommit på att jag mer eller mindre slutat äta godis. Jag har inte tid helt enkelt. Jag jobbar, äter mat och sen är jag mätt på den ända tills det är dags att sova. Jag har dock inte slutat köpa godis, vilket resulterat i en byrålåda full med godis. Hm. Can't be good. Särskilt eftersom jag hade planer på att göra mig av med mina synliga revben.

Pappa K ringde nyss när jag duschade. Han har inte ringt mig på cirka 100 år. Eller, sen i mitten av februari då. Nu så sa han att han saknade mig lite och att han ville snacka om nåt tjafs.... Ehh... Okey. Vad då för nåt? Sen ska han väl skicka inbjudan till Sagas kalas också. Jahapp. En till att ha dåligt samvete för att man aldrig ses. Eller två, syrran och så pappa. Och så farmor också förstås. Åh... Giv mig styrka någon? Måste skriva det där brevet till pappa också. Får väl se om han hör av sig något mer efter det. En del av mig önskar att han sa upp kontakten, men det mest troliga är att han kommer ringa och gnälla och tycka synd om sig själv. Inte förstå. Jag vet, jag har gjort det förut med exakt det resultatet. Det dåliga är att jag gick på det. Att det var synd om han. Hans satans övertalnings/ manipuleringsförmåga är helt sjuk.

Nä. Jag orkar fan inte tänka på den skiten nu. För mycket i skallen redan. Ska spela WoW istället där största problemet är vilket quest man ska börja med först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback