Short Skirt, Long Jacket

Otroligt produktiv dag på jobbet idag... Faktiskt. Kände mig nästan stolt, känns skönt att ha fått något gjort, så det känns mer meningsfullt. Skyltat om inför våren, med 07:or och tvättat fönstrena (stora fönster), plockat och fixat, plus dammsugit överallt. Möblerat om. Ja, massa grejer. Även planerat för våran "crazy night" (sååå töntigt namn, men whatever) med massa rabatterade cyklar och grejer. Får jobba 12-22 då iförsej, men en dag kan man ju klara av såna arbetstider.

Jag måste ha ätit nåt jag är allergisk emot eller nåt den senaste veckan, för har fått utslag. Inte alls okey. Fasikens vad jag hatar att vara allergisk. Damn mina föräldrar, eller min pappa snarare. Han som gett mig alla fina egenskaper som allergi och astma. Tack verkligen. Kan jag lägga till din lista på andra bra grejer som du gett mig, som 7 års helvete + en usel barndom. Okey att jag överdriver lite, men ändå. Mohaha. Enda bra du gett mig är mina syskon och så min ämnesomsättning, även om den är lite overkill ibland. Längden har jag också fått, men jag skulle hellre velat vara mammas längd. Man syns så mycket när man är 180 centimeter lång. Går liksom inte o gömma sig. Kommer ihåg på mellanstadiediscot där jag kunde se mitt eget huvud guppa över de andras i helspegeln de hade på väggen. Haha. Högklackat är bara att glömma. Undrar om jag skulle ha annan klädstil om jag var kortare? Maybe maybe. Det kommer jag aldrig få veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback