Nervöst I Tell You

Usch. Imorgon imorgon imorgon. Ihh! Jag vill inte. Tänk om jag får typ 0.2 eller nåt? Jag kommer officiellt dö av skam i sådana fall. Känner mig lagom opepp som sagt. Men jag är också såpass snål att jag inte vill slänga pengar åt helvete, vilket är exakt vad jag gör om jag inte går. Mamma var iallafall snäll och köpte blyertspenna, sudd och linjal till mig eftersom jag var tvungen att vara på jobbet hela dagen idag. Så I guess att jag får gå upp kl 7 imorrn bitti och sätta mig och skriva prov i 8 timmar. Sweetah!

Brorsan ringde när jag var på jobbet. Hans tjej fyllde år, och han ville bjuda ut henne. Jag skulle få äran att agera taxichaufför. Eftersom jag är en sån snäll människa så tackade jag ja. Hm. Så nu efter jobbet så har jag först åkt upp till söder i baksätet på brorsans skabbiga bil, och sen kört hem den. Det låter ju inte så farligt, men saken är den att jag aldrig kört hans bil förut, bara kört automat en gång tidigare (denna var automatare) och absolut inte kört på götgatan eller hornsgatan i sthlm innan. Detta i samband med att beskrivningen av hur man körde bilen skreks ut samtidigt som brorsan hoppade ur framför hotell malmen gjorde mig en aning nervös. Mina käkar gör ont nu bara för att jag suttit med dem ihopknipna hela vägen hem i ren nervositet. Men jag krockade inte! Inte ens nära. Wohoo!

Mår helt illa nu. Tror det är en blandning av körnervositet, ångest för morgondagen och det faktum att jag idag ätit en ostmacka, en chokladruta och en tallrik yoghurt. Endast. Not good. Jobbat mellan 8-18 också. Orkade inte laga mat när jag kom hem eftersom det skulle bli stressigt när jag skjutsade dem och sådär, och tänkte köpa pizza när jag kom hem. Men sen orkade jag inte eftersom jag var tvungen att handla nåt att käka tills imorrn på provet och därmed ändå skulle till ICA, så köpte fryspizza istället. Den är snart klar. Förhoppningsvis innan jag svimmar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Äsch det kommer gå fint! Jag kan hålla tummarna så ser vi om det gör någon skillnad :) Lycka till!!

Postat av: mizaru

Har inga förväntningar på att det kommer gå bra, och ingen press att jag måste prestera bra heller, så det känns iallafall bra. Det får gå som det går. Skulle säga T-ordet, men det betyder otur har jag hört. ;)

2007-03-30 @ 22:01:40
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Hanna

Det är rätt, skit i T-ordet! Du är modig som gör det i alla fall. Jag skulle aldrig våga, jag lever hellre i tron om att jag är intelligent än att få motsatsen bevisad :)

2007-03-30 @ 22:54:49
URL: http://hanusi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback