Late Night Out

Har precis kommit hem. Ville typ åka hem vid kl20 när vi hade ätit klart våra tacos och pappa började bli lite sluddrig av vinet. Fattar inte att han kan dricka en klunk vin och sen så pratar han på ett helt annat sätt (För er som är förvirrade så har jag 2 pappor, denna jag pratar om nu är generellt bra, den andra generellt dålig, haha). Alla drack förutom jag och som vanligt när det är så, så blir det lite halvjobbigt. Jag hade visserligen det rätt trevligt, men ljudnivån blir en annan och alla ska prata och massa minnen och grejer kommer upp. Tyckte nästan synd om Erika (brorsans tjej), för hon drack typ 2 små vinglas och sen vatten resten av kvällen... Så hon hade nog liknande upplevelse som mig, förutom att hon inte är van med min familj. Haha.

Mjaja. Det som var bra är att det blev så pass sent att jag fick vara ledig imorrn. Det är extra bra eftersom min näsa börjat rinna lite extra mycket, och hostan har gjort en comeback. Inte alls kul. Men känner mig inte särskilt sjuk, inte om man jämför liksom.Kommer inte ens ihåg hur det är att vara helt frisk, det är jag aldrig. My body is a sucky one.

Jag har 99% säkert köpt en EU-moppe idag också. Haha. Systerbutiken till denna jag jobbar på säljer sådana, vilket gör att jag kan köpa den för inköpspris = billigt. Ska bara kolla upp lite priser på försäkringar och sådant, men tror nog att jag slår till. Har inte råd med bil, men med en sån blir det lättare att dra och handla mat, hälsa på farmor, dra ner på stan och sånt. Sweetah! Kan nog tillomed åka ut till päronen, vilket är extra gött på sommaren eftersom de har POOL! Tjokoko.

Elektrikerdrömmarna är fortfarande vid liv för övrigt. Är nästan förvånad själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback