Läkarjävel

Fy satan vad jag hatar läkare. Jag har ju vart sjuk aslänge fram och tillbaka men har inte velat ringa för att de alltid är så förbannat idiotiska när jag väl ringer. Kärringjäveln jag pratade med nu var inget undantag. Jag säger att jag alltid är sjuk, det går aldrig över och tänkte att jag kanske har nån infektion alternativt brist på något. Hon säger att "Ja jag ser här att du har astma, så du ska ju i såna fall öka på med astmaspray först". Sen tjatar hon om det i 100 år att ja det måste väl ändå din läkare ha sagt att om man har hosta och är snorig, eller har en infektion så ska man ta mer astmaspray. Eh, nej det har mina läkare då aldrig sagt. Menar de att de som har astma aldrig kan få någon annan sjukdom eller? HATAR att de alltid alltid ska skylla på det. Tar mig aldrig seriöst. Pratade med mig som om jag var 5 år gammal också. "Tränar du, äter du dina grönsaker, är du ute i friska luften" Bla bla bla. HÅLL KÄFTEN. Jag orkar inte höra på din jävla smörja. Slutade med att hon motvilligt gav mig en tid. "Jag skriver här att du är trött". Ehh... okey.... vadå trött? Av allt jag sa var det hennes slutsats.

Förbannad är det minsta jag är just nu. Fortfarande, fast det var 2 timmar sen horan ringde mig. Usch. Jag borde inte skriva så, men jag blir bara så trött. Orkar liksom inte med sånt här. Blir bara så trött. Sen fattar ingen varför jag inte ringer till doktorn. Detta är varför. Ingen tar mig nånsin seriöst.

Jag får väl bli frisk av mig själv då. Fick en tid den 14:e mars. Tänker inte gå dit, aldrig i livet.

Kommentarer
Postat av: Ida

mm så där är dom... sitter och tjuvhåller på läkartiderna som om det skulle kosta dom deras sista arm att ge en en tid. jag har gett upp. jag antar att det kommer skrivas i aftonbladet när jag dör av sjukdomarna att jag aldrig fick hjälp. då kan dom ångra sig, dom jävlarna.

2007-03-07 @ 16:21:34
Postat av: mizaru

Verkligen! Skulle inte kunnat säga det bättre själv... Vad är det för fel på dem? De vill väl bara ha pengarna, skiter i yrket egentligen. Idioter allihop.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback