kanintetänkautnågonrubrikjustnu

Det är verkligen tidigt. Anledningen till varför jag är vaken i den arla morgontimme är dock inte solen som gassar in genom mina persienner rakt i ögonen, utan den mensvärk som molar i min mage. Jag vet att jag inte ska klaga enligt min nya måbättre plan, men denna förbannade mensvärken går tyvärr inte att ignorera. AJJE! Fasikens också. Har ju mina piller, men kan inte ta dem på tom mage, så var tvungen att gå upp och käka frukost. Känns som allt går emot mig när det gäller sjukdomar och shit. Irriterande. Detta går ju iförsej över rätt fort, men ändån.

Nu ska jag lägga mig i fosterställning och vänta på att det blir bättre. Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det är inte alltid så lätt att komma på några bra rubriker!

Postat av: Johannes Flakbil

Du kan ju operera bort livmodern kanske? Nu är du ju ändå för gammal för att skaffa barn menar jag.

Gammeltacka.

2007-03-10 @ 22:09:46
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Junitjej: Nä.. det är ju inte det. Borde börja döpa dem till 1,2,3 osv... Haha

Johänes: Jo, det är ju sant förstås.

Gubbe.

2007-03-12 @ 10:37:47
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback