Hej Prickiga Monster, Trevligt Att Råkas

Sovmorgon är överskattat. Det betyder bara att jag går och lägger mig (för) sent och går upp (för) sent. Dessutom får jag snygga påsar under ögonen som tack. Åuh. Typiskt. Men jag lyckades iallafall med en till av mina planer igår tack vare mitt nattugglande, spela wow! Eller snarare var spelandet anledningen till att jag var vaken till halv3. Hm. Men det var skoj, så det var det värt! Wihoo.

Jag har börjat drömma väldigt mycket, särskilt på mornarna. Såna drömmar som skulle kunna vara verklighet, alltså inte om prickiga monster som heter Sara. Det är lite weird, för jag kan ha värsta grymma konversationen med någon och sen vaknar man och inser att det inte var på riktigt, och att personen man snackade med i drömmen var nån som man råkade se på tåget 2 veckor tidigare. Sånt gör mig lite rädd. Tänk om den personen och jag var värsta själsfränder egentligen? Lär ju jag aldrig få veta. Särskilt inte eftersom jag är så kass på att känna igen folk. Damnit.

Anywho. Nu ska jag dricka te och käka frukost. Första dagen denna veckan som jag kunnat ägna mig lyxen att göra det hemma och inte på jobbet. Te it is!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har alltid drömmar i den stilen. Oräkneliga gånger har jag haft ont i magen hela förmiddagar innan jag insett att jag inte alls har haft ett uppslitande gräl med en god vän. Eller så blir jag besviken när jag vaknar och inser att den här underbara människan jag konversert med, inte finns i min omgivning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback