Good Morning

107336-118Fan vilken snygg morgonfrisyr jag alltid får. Hur mycket hår kan en människa ha liksom? Störigt mycket tydligen. Och varför är man alltid mycket blekare på morgonen? Jag tycker det är skitskumt. Eller är det ljuset som gör det? Antagligen.

Min brorsa var vänlig nog att ringa 9.45 och väcka mig. Det var mindre trevligt eftersom jag somnade tidigast 3 igår natt. Han ville veta vilka tider som tågen gick. Ehm.. han har liksom internet. Inte så svårt att kolla upp där. Men han tänkte nog inte på det. Haha. Han skulle till sitt nya jobb första gången, så ville väl inte komma försent I guess.

Bloggen var verkligen sepe igår. Helt omöjligt att publicera. Så har fått göra det nu.... När jag loggade in idag så såg dessutom bloggsidan helt annorlunda ut. Kunde de inte ha informerat om det så man fattade varför den betedde sig skumt igår? Jäkla idioter.

Ikväll ska vi ha traditionell familjemiddag hela familjen plus brorsans tjej. Då ska vi grilla'na! Moaha. Eller inte.










Gårdagens citat:
"Kan du nå' om cyklar du å?"
Av en gubbe på jobbet. Hade lust att svara:
"Nä, jag bara jobbar här för att se söt ut."
Jävla idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback